• بیمه سامان

    بیمه آسایش و راحتی
  • بیمه مسافرتی سامان

    سفر را سامان لازم است
  • بیمه سامان

    بیمه یعنی آسایش
  • بیمه سامان

    بیمه یعنی طراوت زندگی
menu
سوالات متداول
محاسبه و خرید آنلاین بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی

چرا بیمه مسافرتی سامان ؟

با توجه به مشکلات پیش آمده ناشی از تحریم‌ های ظالمانه و همچنین افزایش نرخ ارز، نیاز به یک بیمه نامه "مطمئن" که توسط شرکت بیمه "حرفه ای" در صنعت گردشگری که دارای دانش و بینش کافی از نیازهای مسافران قبل و در طول مدت سفر است، بیش از پیش احساس می ‌شود. بر این اساس شرکت بیمه سامان به عنوان شرکت بیمه پیشرو در صنعت گردشگری با شناخت کافی و کامل از سوابق بیش از 6 میلیون نفر مسافر ایرانی در مقاصد مختلف و همچنین اتصال به بیش از 50 هزار مرکز درمانی اقدام به ارائه "مطمئن ترین" و "جامع ترین" محصول بیمه‌ های مسافرتی بر اساس قصد سفر مسافران نموده است.

در زمان بروز خسارت چگونه عمل کنم ؟

هنگام وقوع حادثه بیمه‌ گزار باید با تماس با یکی از شماره‌های یاد شده در بیمه نامه‌ های مسافرتی سامان 009614548356 و یا 009889302302 ، تماس بگیرد و ضمن ارائه شماره بیمه، واقعه را شرح دهد. پس ‌از آن، شرکت کمک ‌رسان (Mideast) اقدامات لازم را برای پیگیری حادثه انجام می ‌دهد. پس از پیگیری و تعیین میزان خسارت، هزینه خسارت یا به‌ حساب بیمه ‌گزار و یا به حساب ارگانی که بیمه ‌گزار طی حادثه درگیر شده است (بیمارستان، دادگاه یا …)، واریز می‌ شود و لازم نیست بیمه‌ گزار هزینه ‌ای را به صورت شخصی تقبل کند. در صورت نیاز، کارگزاری از طرف شرکت کمک‌ رسان اعزام می ‌شود. اگر به دلایلی امکان پرداخت هزینه ‌ها و خسارات حین سفر پیش نیاید، پس از بازگشت از سفر و تماس با شرکت بیمه سامان و اطلاع از مدارک مورد نیاز، بیمه شده با در دست داشتن مدارک، یا از طریق پست مدارک به ستاد بیمه سامان به نشانی: تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، بن بست چهارم، پلاک 2، طبقه 2 مراجعه کرده و بعد از اعلام خسارت طی مدت 10 روز تا دو هفته خسارت خود را دریافت می ‌کند.