• بیمه مسافرتی سامان

    سفر را سامان لازم است
  • بیمه سامان

    بیمه یعنی طراوت زندگی
  • بیمه سامان

    بیمه آسایش و راحتی
  • بیمه سامان

    بیمه یعنی آسایش
menu

نمایندگی 147 بیمه سامان، با تکیه برتجارب موسس و مدیران و کارشناسان متخصص خود طي 11 سال سابقه فعالیت درصنعت بیمه با افتخار در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

شروع فعالیت : 1386/07/17

کد نمایندگی : 147

اختیارات نمایندگی: فعالیت و صدور کلیه رشته ها

واحد بالاسری : شعبه تهران کد 500000

پروانه فعالیت نمایندگی(مشاهده)

گواهینامه ثبت نام مالیات برارزش افزوده(مشاهده)

سرکار خانم ریحانه زالی

صاحب امتیاز و موسس نمایندگی، کارشناسی فیزیک با 11سال سابقه تخصصی بیمه ای

آقای روح الله(پوریا)محمدی

مدیر داخلی نمایندگی،کارشناسی بیمه،کارشناسی MBA با 17 سال سابقه تخصصی بیمه ای

سرکارخانم ساناز عامل خبازان

مسئول دفتر نمایندگی،کارشناسی حسابداری با 24 ماه سابقه تخصصی بیمه

سرکار خانم نرجس داتلی بیگی

پرسنل واحد اصفهان،کارشناسی و مهندسی آب با 16 ماه سابقه تخصصی بیمه

سرکار خانم معصومه فهیمی پور

کارشناسی منابع انسانی HR نمایندگی،کارشناسی ارشد زبان انگلیسی

بیانیه ماموریت :

  • checkما به عنوان یک نمایندگی بیمه مشتری مدار با بهره گیری از توانمندیهای کلیه کارکنان وکارشناسان خود و بیمه سامان، تلاش می کنیم تا پيش از وقوع حادثه با پیش بینی نیازهای بیمه ای مشتریان ، بهترین پوشش های بیمه ای را با نرخ های رقابتی ارائه كرده و درصورت وقوع حادثه با لحاظ کردن همراهی مشتریان در پرداخت خسارت، به بهترین شکل ممکن آرامش و امنیت خاطر آنان را تامین نمائیم.
  • check به کارگیری منابع انسانی کارآمد و پویا برای ایجاد اعتماد و آرامش و ارائه راه حل ها و خدمات متمایز مبتنی بر فناوری و دانش روز در چارچوب اصول حرفه ای از جمله ماموريت هاي با اهميت ماست.
  • checkماموریت ما، ایجاد آرامش با ارایه راه حل ها و خدماتی متمایز و مبتنی بر فناوری و دانش روز و به کارگیری منابع انسانی کارآمد و پویا در چارچوب اصول حرفه ای می باشد.

بیانیه چشم انداز :

  • checkخلاقیت وتمایز در ارائه خدمات به مشتریان
  • checkدستیابی به بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان
  • checkبررسي دقيق شرايط و ويژگي هاي مشتريان و انواع بيمه نامه هاي قابل مذاكره با توجه به ميزان ريسك هاي هريك و ارائه مشاوره اي دلسوزانه به منظور ارائه خدمتي متمايز و ارتقاء رضايت مشتري
  • checkافزايش احساس مالكيت نسبت به نمايندگي و غرور و افتخار در ميان مشتريان، کارکنان و کارشناسان با در نظر گرفتن منافع چند جانبه
  • checkايجاد نقشي موثر و كارآ در رونق بیمه ای كشور و كاهش زيان هاي مالي در اثر حوادث با بکار گیری دانش مدیریت ریسک و كمك به كسب كارها به منظور رشد اقتصادي بدون دغدغه در زمان بروز مشكلات و حوادث متفاوت

ارزش ها :

  • checkاحترام به حقوق انسانی و منزلت تمامی مشتريان، کارکنان و کارشناسان
  • checkپايبندي به اصول اخلاق حرفه ای
  • checkپایبندی به کلیه اصول و قوانین بیمه مرکزی و رعایت کلیه قوانین و آیین نامه های بیمه سامان در تمامی زمینه های خدمات
  • checkاحترام به حریم خصوصی مشتریان و امانتداری اسرار آنان
  • checkصداقت و درستی در ارائه مشاوره بیمه و خودداری از اطلاعات فریب دهنده، پنهان کاری و یا حذف برخی از اطلاعات سودمند مشتری در تعیین ریسک
  • checkتعیین پوشش بیمه ای بر پایه اصول فنی، معقول و در خور نیاز مشتری و با هماهنگی وي (بدون تاثیرپذیری از رقبا) و اعلام محدودیت های دریافت خسارت
  • checkپایبندی به قول و تعهد خود و وفاداری به عهد و توافقات و قراردادها (چه قانون به آن ناظر باشد چه نباشد)
  • checkپذیرش پيشنهادات، انتقادات و شکایات مشتریان تا حصول نتيجه